torsdag 22 december 2011

Ledighet

Hej på er!

Sitter i skrivande stund på jobb, avnjutandes en god fruktsallad till lunch =)

Den senaste tiden har mest bestått av jobb. Tog ut komptimmar i måndags för att få vila ut lite, men framförallt för att hinna med saker som man inte hunnit göra pga jobb. Hade jag inte tagit ut komp i måndags så hade fredag (lilljulafton) varit min första lediga dag på 24 dagar. Nu blev det 20 istället. Ser verkligen fram emot julen. Inte för själva firandet och för att jag ska jobba på julafton, utan för att jag är ledig fredag (lilljulafton), juldagen och annandagen. Känns som rena rama semestern att få njuta av så mkt ledighet, och framförallt att ha två dagar ledigt i sträck. Minns knappt när jag hade det sist. Ska bli sååå skönt! =)

Nu kallar jobb! Ska försöka hinna med ett blogginlägg med bilder ikväll =)

Fram tills dess; Tschüss!

Inga kommentarer: