torsdag 26 juli 2012

"Nära pantar ingen...

...BURK!"

Ni fattar ingenting. Jag vet =) Pantade burkar med min kollega Alex idag. Sjukt ball! Vi hade massa burkar liggandes på jobb, och jag fick rent utsagt spel på dessa burkar. Eftersom det typ var dött på anläggningen (folk går inte till gymmet när solen skiner) så drog jag med mig Alex till Netto för att panta burkar. Vi körde PET-tävling (mest för att den gamla tanten bakom oss med 3 pet-burkar skulle slippa vänta). Vi var så ivriga att panta, att burkarna flera gånger studsade tillbaka. Det var ganska ball. Vi flippade hela tiden, och mitt i pantandet säger jag "Nära skjuter ingen hare" (kommer inte exakt ihåg sammanhanget). Då kontrade Alex med "Nära pantar ingen burk". Jag dooog! Sjukt roligt =) Förutom pengar resulterade denna pant-trip till Netto i varsin glass =) Väl tillbaka på jobb var vi mer effektiva än någonsin (torkade yoga-mattor och dammsög musikskåp) =)

Efter jobb begav jag mig till stranden för att steka i solen ( det vet ni i och för sig redan). Där mötte jag upp Natalie (Friskisinstruktör som leder TMI) med sin vän. Senare på kvällen blev det grillning på Limhamnsfältet med tjejerna och deras vänner. Mycket trevligt.

Nu väntar sängen! Ska upp 05:00 imorgon.

Sweet dreams!

Inga kommentarer: