måndag 31 maj 2010

Öga för detaljer

Hej gott folk!

En vanlig bloggerska hade nog skrivit något i stil med "Måndag, ny vecka, ny start...", men det tänker inte jag göra. Istället tänker jag berätta om hur det är att ha ett öga för detaljer. Jag kan verkligen lägga märke till de sjukaste sakerna. Vilken normal människa hade t.ex. sagt "Det är svenska toaletter" efter ett besök på damernas? Vilken normal människa lägger märke till en köksfläkt på en första dejt? Och vilken normal människa lägger på ett foto först märke till tidningsstället i bakgrunden när det sitter en människa framför? Jag vet inte hur jag lyckas se dessa detaljer, jag bara ser dem konstigt nog =0)

Nu blir det frukost för min del. Skulle snarare kalla det för en mindre god brunch. Börjar bli jävligt trött på att äta fiberbrikad havregrynsgröt.

Önskar er alla en fantastisk dag med mycket skratt! =)

Kram kram

2 kommentarer:

Elin sa...

Hahaha... kanske nåt att skriva på ditt CV?;)

Linis sa...

Du bara e sån, det är därför som vi gillar dig :) du är normal på froggyvis ;)