söndag 21 november 2010

Söndagskul i mailen =)


När jag körde till jobbet idag på motorvägen, tittade jag åt sidan
och där kom en kvinna i en sprojlans ny BMW.
Hon körde i 120 km/h med ansiktet tätt framför backspegeln och sminkade sig med en kajalpenna.

Jag vände bort blicken bara för ett ögonblick, och när jag tittade
tillbaka igen upptäcker jag till min stora fasa att hon är halvvägs
över i min fil, fortfarande med ansiktet i backspegeln och kajalpennan i högsta hugg!!!

Jag blev så livrädd att jag tappade min rakapparat som slog min
skinksmörgås ur andra handen. I desperationen för att försöka få
ordning på bilen igen, som jag styrde med knäna mot ratten, tappade jag mobiltelefonen från örat och den ramlade rakt ner i kaffekoppen som jag hade mellan benen, vilket ledde till ett jättesplash så jag brände lilla Lukas och dom
runda tvillingarna!!!

När jag skrek högt av smärta tappade jag ciggen som jag hade i
munnen och brände ett stort hål i min nya skjorta, och dessutom bröts ett väldigt viktigt telefonsamtal!!!!

HUR FAN KÖR KVINNOR BIL EGENTLIGEN ???

Inga kommentarer: