tisdag 14 december 2010

En bra måndag

Hej gott folk!

Idag har jag haft en alldeles fantastisk dag med Karro och Johan. Vi har ägnat nästan hela dagen åt vårt hälsoprojekt. Under förmiddagen var vi iväg på Backaskolan där vi lämnade ut enkäter i årskurs 5 och 9. Därefter blev det lunch (lasagne) på Burlöv Center, innan vi åkte hem till Karro för att sammanställa våra enkäter. Förutom plugg hann vi även leka lite med Karros söta kids samt avnjuta en god gemensam middag (spagetti & köttfärsås) =)

Igår bjöd dagen på skola, och lussemys i Husie församlingshem med Lina, Mattias, Emelie och Kungen. Kanske inte den bästa luciakonserten jag varit på, men helt klart okej =)

I söndags blev det en riktig Friskisdag. Ledde först familje- och knattejympa, tog därefter ett "träningsbreak" genom åka hem och baka lussekatter, och stack därefter åter igen till Friskis. Den här gången för att spinna =) Passade även på att betala 2011 års medlemsavgift =)

I lördags blev det pajbak. Tacopaj närmre bestämt. Robban (Jackes bror) kom och fixade min stationära dator som varit död X antal månader, och det enda han ville ha var paj, så ja, paj fick det bli =)

Förutom nobelmiddag och IDOL bjöd fredagen även på mys med dreamteam hemma hos Johan. Vi åt brunch (pannkakor och våfflor med grädde och hallonsylt, samt nybakade frallor med gott pålägg, och tropisk juice till det) och kollade på "Baksmällan". Riktigt, riktigt mysigt!

Nu ser jag att klockan börjar bli mycket, så det är nog bäst att jag bäddar ner mig i sängen illa kvickt. Morgondagen är fullspäckad!

Sov gott sötisar!

Kram!

1 kommentar:

Linis sa...

Lika upptagen som alltid :) glöm inte andas...hihi