onsdag 20 augusti 2008

Sista jobbveckan

Nu är det inte många dagar kvar på jobb. Känns som det var igår jag började. Kan inte fatta att pendlandet till Kristianstad drar igång på måndag igen. Helt otroligt så fort tiden har gått.

I helgen var jag på IKEA och beställde min efterlängtade schässlong. Den 22 sep kommer den hemlevererad. Wieeee.....

För övrigt har det inte hänt så mkt. Har mest vilat, kollat på OS och "jobbat". I slutet av veckan tänkte jag komma igång med träningen igen om kroppen mår som jag vill. Har ju inte tränat på nästan 4 veckor, så det kommer säkert kännas tufft att komma tillbaka igen.

Veckans jobbunderhållning har jag hemsidan www.thomassabo.com att tacka för. Sidan har stilrena och roliga smycken som man bara faller pladask för. Ska inhandla ett så fort lönen kommer =0)

Det var alles för nu.

Tschüss!!!

Inga kommentarer: