lördag 14 februari 2009

HAHAHAHA......

Fick ett mail från mötesplatsen igår att alla medlemmar denna helgen hade VIP p.g.a alla hjärtans dag. Eftersom jag inte betalt för tjänsten var jag självklart tvungen att kika in och läsa mail jag inte kunnat öppna. Jag höll typ på att vika mig dubbel av skratt flera gånger.

Exempel på detta har ni här...

Mail 1:

"Hår : brunt. Inte riktigt brunt va? mellanblont?"

Hahaha... Varför ställer man denna fråga, om det står att jag är brunnet? Och vart tog "HEJ!":et vägen?

Mail 2:

"Hej Hej! Vilken underbar klättringsbild! Påminner mig om när jag var 12 och var tvungen att klättra in genom balkongen då jag hade tappat bort mina nycklar! Shit happens!"

Killen som skrev detta pluggar juridik. Märks på språket va? haha...

På mötesplatsen kan man verkligen få överflummiga och otippade mail. Nätdejting kanske fungerar för vissa, men jag är fortfarande jävligt skeptisk. Tycker inte riktigt att jag hör hemma i den världen....hahaha =0)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jag vill nästan läsa fler exempel, grymt kul!//Lina