tisdag 10 februari 2009

Jag OGILLAR...

SNÖ och kyla !!!

Va fan ska det snöa nu för??? Jag är trött på det gråa, blaskiga, och dystra vintervädret. Jag vill ha sol och sommar NU!!!

Vinter innebär även VINTERJACKA!

Jag är trött på att behöva känna mig som en grizzlybjörn varje gång jag tar på mig min vinterjacka. Inte för att jag inte tycker om den. Den är supervarm och gosig, men den tar PLATS, och jag ser nästan ut som en sumobrottare när jag har den på mig. På morgnarna när Hasan kliver på i Lund hittar han mig genom att hitta min jacka. Den är så stor så den nästan tar upp en hel plats. Förutom att den är stor, så har den insydda magneter istället för knappar. Detta har faktiskt nästan fler nackdelar än fördelar. För det första så kan jag inte ha busskortet i fickan, då det AVMAGNETISERAS. Det lärde jag mig förra vintern, då jag fick byta 10 busskort på ca två veckor. Dessa magneter skapar även problem om man har dinglande örhängen....Tro det eller ej, men man fastnar med öronen i magneterna....haha =0)

Jag vill med andra ord städa undan min jacka för denna vintern. Är galet trött på vintern nu!

Inga kommentarer: