måndag 4 april 2011

Fysisk aktivitet v.10-13

Hej på er kära läsare!

Som ni kanske har märk så har jag de senaste veckorna varit urusel att på att rapportera min fysiska aktivitet. Idag redovisar jag därför min fysiska aktivitet för v.10-13. Jag är medveten om att det inte är några bra träningsveckor så jag ska definitivt skärpa mig =)

v.10
Måndag: Vila!
Tisdag: 70 min. promenad
Onsdag: Vila!
Torsdag: Vila!
Fredag: Stros i Sthlm!
Lördag: Stros i Sthlm!
Söndag: Stros i Sthlm!

v.11
Måndag: Vila!
Tisdag: Intervall-Flex
Onsdag: Vila!
Torsdag: Vila!
Fredag: Vila!
Lördag: Familjejympa
Söndag: Familj- & knattejympa

v.12
Måndag: Vila!
Tisdag: Simning (1500 m.)
Onsdag: 75 min. promenad
Torsdag: 50 min. promenad + spinning
Fredag: Cirkelgym (2 varv)
Lördag: Vila!
Söndag: familj- & knattejympa

v.13
Måndag: 1 h promenad
Tisdag: Vila!
Onsdag: Vila!
Torsdag: Vila!
Fredag: Medeljympa + 2,5 km löpning + 40 min. promenad
Lördag: Familjejympa + 2 h, 15 min. promenad
Söndag: Spinning + 1 h promenad.

Inga kommentarer: