fredag 8 april 2011

Heltidsjobb

Hej på er kära läsare!

I mitt liv händer just nu MASSOR. Jag kommer den närmsta tiden därför vara urusel på att uppdatera min blogg. Det beror bl.a på att jag fått heltidsjobb på Friskis , men också på att jag denna månaden måste skriva terminens allra sista distansuppgift. Det sistnämnda tar verkligen emot.

De kommande dagarna står det mycket Friskis på schemat. Hela 10 dagar Friskis. Igår var första dagen på jobb. Idag andra. Imorgon blir det inspirationsdag för Malmö & Skånes Friskis funktionärer. På söndag leder jag pass. Måndag till fredag blir det jobb, och på lördag leder jag återigen pass. Som sagt väldigt mycket Friskis =)

Nu ska jag packa träningsväskan för morgondagens inspirationsdag. Mycket träning står på schemat.

Jag hoppas ni får en superbra helg!

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt roligt att du fått jobb. Tycker det är dåligt att du inte kan uppdatera. Varje dag när jag kommer hem kollar jag vad som händer i ditt liv!!!! Mattias

Mickan sa...

Men hallå där, GRATTIS!! Vad innebär det nya jobbet? Gud vad rooooooligt:) KRAAM