söndag 1 maj 2011

En bra födelsedag! =)

Hej på er kära läsare!

Sedan sist jag skrev i bloggen har jag hunnit gå från att vara 23, till att fylla 24. Födelsedagen var över förväntan. Blev gratulerad hemma, på jobb (de sjöng för mig i receptionen), på facebook (av 116 personer....crazy eller vad?!?), via brev & kort, samt över telefon (både via samtal och sms). STORT TACK allesammans! Ni var alla med och förgyllde min dag lite extra =) Födelsedagskvällen (torsdags) firades dessutom med lite mys, tilltugg och tårta här hemma. Riktigt trevligt!


En av mina fina födelsedagspresenter var denna fina Ulrica Hydman-Vallien skål; Happy going. Tack Santi! =)

1 kommentar:

Lenko sa...

Vilken härlig presentation du har på bloggen. Det finns hur många vägar att gå som helst. Hoppas du trivs där du är nu. *lämnar ett spår här* Ha det gott.