måndag 16 maj 2011

Gääääsp


Hej på er kära läsare!

Dagens inlägg tänkte jag till en början döpa till "trötter", då jag idag kännt mig dödligt trött. Lite sömn och öppning på jobb (06:00) är verkligen ingen bra kombination. Efter att ha läst Linas blogg, kändes det inlägget mest komiskt att skriva då jag och Lina idag i princip tänkt bjuda er på samma innehåll =) Dagens inlägg får därför heta "gäääsp". I dagens kalender stod simning på schemat. Dock blev det ingen simning då jag idag efter jobb lyckats somna. Tanken var att jag bara skulle ta en kort vila. Vilan resulterade dock i några timmars sömn. Inget som jag planerat, men såhär i efterhand känns det riktigt jäkla bra. Det får helt enkelt bli simning en annan dag istället =)

Nu ska jag gotta ner mig i tv-soffan =) Imorgon väntar en ny arbetsdag och nya utmaningar.

Stor kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

AHAH slacker ! kan inte fatta att du kan somna mitt på dagen! emmm .. vi som öppnar butiken 05.00 då ? =)
då ska vi få hederspriser då ? =)


/M

Anonym sa...

Vad är oddsen på att du tänkt på samma titel som mig? Hoppas du är piggare idag :)
Blondie