måndag 30 maj 2011

Förra veckan i korthet...

Måndag: Jobb 8:30-17:30, träning och kvällschill.

Tisdag: Butiksinventering på Åhléns City 6:00-11:00, lunch hemma, och jobb 13:30-22:30.

Onsdag: Jobb 8:30-17:30 (Jobbpasset innehöll även veckans friskvårdstimme), kvällspromenad med Ipek, och kvällschill i soffan.

Torsdag: Jobb 6:00-15:00 (Jobbdagens avslutades i lunchmöte på stan), 1 timmes stros på stan (resulterade i nya träningsskor), träning på SATS Entré (SATS energy), middag och kvällschill med Karro & Johan hos Karro i Åkarp.

Fredag: Veckas enda lediga dag! 1000 grejer som skulle fixas! På kvälle blev det fackmöte och AW med arbetskollegor.

Lördag: Jobb 8:30-17:30, och Lindes 25-års fest.

Söndag: Jobb 8:30-17:30, kvällsfika m faster & hennes man som kom på besök, och slutligen; SOFFLÄGE!

2 kommentarer:

fajndivajn sa...

Gött med mycket att göra! Då känner man att man lever! ;)

Linis sa...

Om jag hade sett dig på stan hade jag självklart hälsat men det gjorde jag inte, jag träffade på Santi som berättade för mig :) Hoppas allt är bra med dig. Kram