söndag 29 april 2012

25-år

Hej på er gott folk!

Först och främst så vill jag passa på att tacka alla som på ett eller annat sätt förgyllde min 25-års dag igår. TACK! TACK! TACK!

Min dag firades ordentligt. Under dagen fick jag besök av släkt och grannar. På kvällen blev det firande på stan med Josse och Santi. Efter en ball roadtrip (2 kvarter för Josse) satte vi oss på lilla torg. Tjejerna käkade. Själv var jag proppmätt efter buffén hemma. Efter lilla torg drog vi till Chili för att gå på eventet "The secret beauty for woman only". Jag blev sminkad av Make-up store, och Josse passade på att bli fin i håret. Där bjöds även på champagne och tilltugg. Vi fick också se en tjej få botox-injektion i läpparna. Det var brutalt. Sjukt äckligt! Tidigare under kvällen hade vi skojat om botox, så att få uppleva hela botox-grejen in real life blev lite utav kvällens mest hajpade och sjukaste händelse. Efter Chili drog jag och Josse vidare till lilla torg igen. Vi satte oss på Drumbar, där vi också träffade Gustav & Caroline. Drumbars ägare flippade sanslöst mycket med mig, och överraskade mig med jordgubbspaj på världens kanske största tallrik. Jag dog av skratt och fattade inte att det var paj. Trodde att det var en förrätt. Hela grejen var bara sjukt utflippad. Pajen såg ut som simmande kokt torsk i tomatsås. Riktigt nasty! Haha... Men roligt var det, och om inget annat så fick jag känna att jag var i centrum. Tror inte att någon kunde missa att jag fyllde år... Haha =) Efter en stund kom Josses sambo Emil till Drumbar med sina polare. Efter Drumbar drog vi hem till Josse och Emil. Det var en rolig och spexad promenad. Jag var mer eller mindre gaaaanska trött då. Av någon sjuk anledning förde vi ändå seriösa samtal. Typ genus-snack. Observera att klockan då var efter två på natten. Josse och Emil var dessutom sjukt söta när de småtjafsade om ljudvolymen... Haha =) Tog taxi hem strax innan tre. I gatan mötte jag även en granne som varit ute. Vi snackade lite innan jag klev in genom dörren. Väl hemma somnade på studs.

Idag har varit en riktigt slö söndag. Har verkligen inte pallat göra ett piss. Har lekt på tok för mycket med nya telefonen.

Imorgon står Lund och Valborgsfirande på schemat. Kommer bli sjukt ball =)

Ha det gott alla balla! =)

Inga kommentarer: