lördag 7 april 2012

Veckan som gått...

Hej på er gott folk!

Veckan som gått har sett ut såhär...

Måndag: Jobb, träning, solarie och soffchill!

Tisdag: Förmiddagspromenad (45 min) och jobb (Inkluderar p-möte och avslutning för Carro innan hennes mammaledighet. Carros avslutning firades med en MFF-tårta från "Café Mäster Hans" som jag köpt precis innan jobb. Övriga tårtor var frysta, så det fick bli en MFF-tårta. Gissa om mina arbetskollegor dog av skratt när dem såg tårtan? =) Under mötet/avslutningen överraskades vi dessutom av Sofie Davidsson som kommit hem till Malmö på "semester" med sin amerikanska värdfamilj.)


Onsdag: Linskontroll, lunch med Duka-Josse på resturang Piccadilly, jobb och träning (veckans friskvårdstimme = 2 varvs cirkelgym). Fick även glädjen att öppna årets skattekuvert. PLUS 3200 kr. Sjukt gött! =)

Torsdag: Förmiddagschill med familjen och morbror innan hans avfärd till Blåkulla (Polen). Därefter bar det av till jobb där jag under dagen drabbades av nackspärr. Såg mer eller mindre ut som en fågelskrämma. Sjukt stel med NOLL nack-rörlighet åt höger. Tror att jag ryckte till nacken lite för hastigt när jag körde till jobb och en duva nästan flög rätt in i bilrutan. Tro mig. Det var sjuuuukt läskigt. Niclas på jobb tyckte att hela duvincidenten var skitkul och börjande sjunga; "Stoppa duvan!, Stoppa duvan".

Igår, fredag: Jobb med Christin från 9:30- 18:30. På kvällen blev det fredagsmys med jordgubbar till Let´s Dance.

Idag har jag jag inlett en skön långledighet (3 dagar) med sovmorgon. Helt underbart! För övrigt ska jag mest bara ta det lungt idag. Imorgon blir det påskfirande med familj och släkt här hemma. Mysigt!

Nu ska jag kolla på senaste avsnittet av Californication =) Glá påsk!

5 kommentarer:

Linis sa...

MFF tårta. Sjukt olikt dig :)

Susanna sa...

Haha...Lina, jag fick i uppgift att köpa en liten tårta till jobb. Alla andra tårtor var frysta förutom MFF tårtan. Jag gjorde verkligen allt i min makt för att inte köpa den. Stack tillockmed ner en tandpetare på en annan tårta för att uppskatta hur lång tid det skulle kunna ta för denna att tina. När jag insåg att den var stenhård kände jag att jag inte hade ngt annat val, så det fick bli MFF-tårtan. Inte världens vackraste, men sjuuukt god. Tårtan gör det nästan värt att heja på MFF...haha =)

kockajäveln sa...

e i chock över att du handlade en tårta på mäster hasse! *ryser*

Susanna sa...

Vad är det för fel på Mäster Hans?

kockajäveln sa...

gjorde min praktik där så vet bara vad de gör å inte gör där;)