söndag 20 december 2009

Helgen i bilder

I fredags blev det julbak hemma hos Jacke.

Lejla bakar.
Jacke diskar.

Killarna gjorde fantastiskt goda lussebullar.
Tulle & Natalie under misteln.
Kvällens mening: "Det är ett T och inget annat."

I lördags var det julmiddag hemma hos Kiki.
Klyftpotatis.

Mat

Girlsen

Jag försökte sprida ännu mer julstämning =)

Eftersom Skåne har förvandlats till Norrland under helgen så har det skottats rejält.

Busken igår.
Busken idag. (Minst 20 cm mer snö)
Idag (söndag) var det julfest för barnen på Friskis =)
(Juljympa, julfika, dans runt granen & tomten på besök.)


4 kommentarer:

Anonym sa...

emmmm så hur kommer det sig att det är bara massa kvinner på bilderna hela tiden ? är vi män inte värdiga? dessutom så är ja besviken på att du inte spara lite lussebullar till mig!

/M

Susanna sa...

Killarna fastnade inte på bild. Där har du svaret =)

Och du...en sak jag stört mig på sååå jävla länge nu....hahaha...Det stavas KVINNOR inte KVINNER! =)

Anonym sa...

inte fastna på bild ? jaha ja så de är så det heter nu för tiden ? =)

ahaha, menar du att jag stör dig med mina "kvinner" ? *skrattar* är du säker på att det blir bättre med "kvinnor" fast du vet att jag älskar att jävlas =P

/M

Susanna sa...

haha...precis så det heter =)

Stör mig så in i H*****E på det! haha...