fredag 25 december 2009

Julafton

(Hampus med en av sina många julklappar)

Gårdagen firades i Marieholm hemma hos Elvira (min kusin), Micke (Elviras man) & Hampus (kusinbarn). Vi drack glögg, kollade på Kalle Anka och åt massa, massa julmat. Tomten kom självklart på besök och då sa Hampus: "Morbror, har du varit på nordpoolen? Varför är du utklädd till tomte?" Gissa om vi höll på att dö av skratt? haha... Barn är så underbart goa.

Efter Marieholm blev det myskväll hemma med Anna Anka på tv =)

Idag har det blivit ännu mer julmat (hemma hos min faster), så nu känner man sig mer eller mindre som en köttbulle.

Ikväll blir det mys med Narnia på tv.

Önskar alla en fortsatt härlig jul!

4 kommentarer:

Anonym sa...

meh, gav du mitt hockey spel till hampus ! nu vart ja besviken Sus !


/M

Susanna sa...

Han fick inte hockeyspelet av mig, så det är tyvärr någon annan som stulit ditt spel =)

Anonym sa...

pff kan slå vad om att du stoppade ner stackarns hokeyspel ner i kassen din efter att han la undan den och så tog du med den hem och lira luren av den !
you cant trick a trixter
/M

Susanna sa...

Hur fan spear man luren av ett hockespel? Så vitt jag vet så är det ingen telefon precis =)