måndag 21 december 2009

Vinter 2009

"Mitt träd"

7 kommentarer:

Nettan sa...

Myyys med vinter (och "jullov")! :D :D

Anonym sa...

vilket härligt träd som strävar mot skyarna.
God jul.

/M

Susanna sa...

Det är mitt favorit-träd. Tycker det är så vackert!

M, önskar dig med en riktigt god jul!

Anonym sa...

Den är rätt så naken men jag kan tänka mig att den är rätt mäktig när den fått på sig lite löv !

Tack ! julen vart riktigt bra ! fick utskällning på morgonen men kvällen avslutade man som kung =), fast julmaten blev inte så där bra, jag fick tyvärr inte göra den iår så de är nog därför =P

/M

Susanna sa...

Jag tycker det är vackert både med och utan löv. Det är så perfekt både på vintern och på sommaren =)

Härligt att höra =) Vad hände på morgonen då?

Anonym sa...

låter härligt, då får man sätta upp en brasa vid trädet och sitta och grilla en stund ! ser rätt fint ut runt om.

emm jo jag var MIA (missing in action) i 3 dagar och ingen fick tag på mig, dom började bli nervösa. utskällningen var rätt så mild.

/M

Susanna sa...

Jo, trevligt område. Jag bor ju här =)

M, har du inte lärt dig att man inte får oroa mamma sådär? haha =)