tisdag 13 juli 2010

Brüno

Hej gott folk!

Igår när jag var på Media Markt för att inhandla en ny brödrost till familjen såg jag ett berg av Brüno filmer för 29 kr. Eftersom jag varit nyfiken på filmen, och eftersom den var löjligt billig slank den självklat ner i kundkorgen. Det är ett av mina större misstag i livet vill jag lova. Köp den inte! Hyr den inte! Ladda inte ner den! Och se den för helvete inte! Den är så absurt dålig att jag inte finner några ord för att beskriva hur dålig den är. Såg den ikväll med min kusin som inte heller sett den, och jag är glad att varken mamma eller morbror gjorde oss sällskap. De hade utan tvekan fått hjärtinfarkt. Sjukt störd film på alla tänkbara sätt. Av 5 möjliga S i betyg får den en fet NOLLA. Überkass!


1 kommentar:

Nettan sa...

Hahahaa, det var ju det jag sa sötis ;) Men nu behöver du inte undra längre iaf :)