söndag 4 juli 2010

"Utan dina andetag"

Hej gott folk!

Solen gassar, jag är ledig och livet känns just nu bättre än någonsin. Igår blev det sol och bad på Segevångsbadet, shopping på Åhléns (2 st REA fynd =0) ), middag i Sonjas nya lägenhet och "förfest" hos Santis arbetskollega Karolina (Vi stack dit för att säga "hej", men stannade där i 45 min). Dagen blev supermysig och gick verkligen kanonfort!

Nu ska jag försöka få tag i någon som vill dra till stranden.

Ha det super gott folk!

Kram

PS: Ni som känner mig väl vet att jag ogillar bandet KENT extremt, extremt mycket, men guess what? Sedan Viktoria gifte sig med Daniel kan jag inte sluta lyssna på KENTs låt "utan dina andetag". Den är sååå bra. Kan inte ens förstå att jag precis erkänt att jag gillar en KENT låt. Sinnes!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hmmm smyger mig in hit efter 3 månader och ser att du inte barabytt sida utan du dissar en av sveriges bästa band ! fasiken har hänt !?

fast jag måste medge att det är en bra låt du va =)

Nettan sa...

Sommar is the shiiiiiit! :D :D :D

Hoppas du fick en supermysig dag på stranden Sötis! :)

Susanna sa...

Jag har inte bytt sida, jag har bara bytt utseende. Stor skillnad! =0)

Nettan, jag håller med! Underbart med sommar! Jag åkte aldrig till stranden. Solade först lite i trädgården, och sen åkte jag till ett utomhusbad istället =)