måndag 3 september 2012

Helgen

Hej!

Denna lediga måndagsförmiddag spenderas i nuläget med grötfrukost och te till nyhetsmorgon. Mysigt!

Helgen har mer eller mindre sprungit iväg. I fredags var jag ledig, och då åkte jag och Lina till Köpenhamn. Shopping stod på schmat, och tillbaka hem till Malmö kom jag med två tunikor, en regnjacka, två badhanddukar och en kaffetermos. På kvällen bar det av till GLASKLART med Henke & Co. I lördags stod jobb på schemat. På kvällen hände inget speciellt. Igår, söndag, stod också jobb på schemat. Ledde även terminens första familj- & knattejympa. Värsta kalaset. Med anledning av öppet hus fick alla barn Friskis-ballonger =) Direkt efter jobb hade jag till uppgift att lura med mig Santi på en snabb roadtrip (Stoffe hade ju planerat värsta roliga förlovningen). Och ja, det gick ju skitbra =)

Nu står massa fix på schemat.

Trevlig måndag allesammans!

Kram

1 kommentar:

Josefine sa...

Du inspirerade mig med att också käka gröt imorse ;)