torsdag 4 oktober 2012

Magisk krydda?

Tydligen så är det kanelbullens dag idag. Alla (utom jag och kanske någon enstaka till) på facebook har stolt visat upp sina nybakade kanelbullar. Vissa mer imponerande än andra. Eftersom folk i Sverige tar alla kak-dagar väldigt seriöst så vill jag på denna bulliga dag därför passa på att säga; HAPPY kanelbullens dag! =)

Kanel ska tydligen vara jättebra för hjärtat. Frågan är om kanel kan "spice up my life" och hjälpa mitt sorgsna hjärta att hitta denna "någon" som får hjärtat att klappa lite "extra"? Kom igen kanel! Show me what you got!

Med det sagt; God morgon allesammans!

2 kommentarer:

josse sa...

Hej vännen!
Krya på dig! Kämpa på med rehabiliteringen nu! Du fixar det!

Jag blev lite sugen på att baka bullar nu och skicka till dig, hihi! Vill ju att ditt hjärta ska vara ett glatt hjärta!

Btw, har försökt att kommentera flera ggr från iphonen, men det går inte att fylla i namn och sånt, asdumt! :(

KRAAAAMAR och tack för alla dina fina kommentarer på min blogg!

Anonym sa...

Hur många bullar blev det nu sus ? och åt du några åt mig ? Jo visst det är en sak att göra kanelbullar och en helt annan att äta .. personligen tycker jag om båda men att äta är ju dock bättre =).

/M