måndag 29 oktober 2012

Update!

Hej på er gott folk!

Sedan jag återigen började jobba har jag fått mindre tid över till bloggen. Tråkigt, men förmodligen väldigt bra =)

Efter jobb i torsdags träffade jag världens bästa och roligaste Lina. Precis som övriga Malmö åkte vi denna torsdag till Hyllie för att spana in det nya shoppingcentret Emporia. Det var fint och stort, och på toan blev man överraskad av roliga djurläten (enligt mig det bästa med Emporia...haha). Samma kväll var jag även på kalas hos faster.

I fredag var jag ledig. Var dock tok-trött och kände inte alls för att gå till sjukgymnasten och rehab-träna. Jag överlevde, men kom dock hem ännu mer trött. Fick bli en liten siesta. På kvällen blev det Twiligt-race i Åkarp hos finfina Karro. Till det njöt vi av god mat och snacks.

Lördag och söndag = jobb. Trots jobb lyckades jag i söndags klämma in en trevlig brunch med lite kollegor på Cafe Ceder.

Idag, måndag, har jag varit ledig. Precis som i fredags började dagen med rehab-träning. Därefter lät jag mig själv drunkna i försäkringspapper innan jag landade i ett skönt eucalyptusbad. Avrundade kvällen med Project Runway Sverige. Heja Robert S! (Kusin till Santis Anna-panna)

Imorgon, tisdag, jobbar jag 06:00-14:30. 15:00 ska jag till frisören. 18:00 ska jag träffa Josse utanför Texas Longhorn, där vi också ska käka. 20:50 blir det bio (Savages).

Nu kallar sängen. Känner mig seeehr Müde =)

Sov gott! Tscüß!

Ps. I just löööv tyska! Fulsnyggt på samma gång =)

Inga kommentarer: