söndag 16 mars 2008

En vanlig dag i Sus liv

Jag har varit i farten hela dagen idag. Fattar inte riktigt hur jag alltid lyckas fylla dagarna så EXTREMT.

På förmiddan stack jag, mamma och morbror Peter till Kristineberg för att gratta Santis pappa. Santi var dock inte hemma, utan på jobb.

12.40 stack jag och Sonja (Santis syrra) för att hämta Santi. På vägen skulle vi köpa socker. Allt prat ledde till glömska, så när vi kom hem stack jag och Santi till Oxie Centrum för att handla på Konsum. Med en "doggybasket" speedade Santi genom affären i en hastighet av 150km/h. Det såg förskräckligt roligt ut! Förutom socker inhandlade hon även 4 liter MULTIVITAMIN.....hahahahaha......Hon är sjukt beroende av det.

(Santi in action)

På Konsums parkering flörtade även en bilist med oss..... haha =0)

Vi droppade inköpspåsen hemma hos Santi, sen stack vi till Peugeot. Det fantastiska vädret gjorde mig galet sugen att provköra 207cc. Dessutom ville jag att Jacke och Santi skulle träffas =0) Jacke jobbar ju som receptionist där varannan helg =0)

Vi var ute och provkörde i ca 40 minuter. Galet roligt var det! På väg tillbaka till Peugeot hoppade en svart katt framför bilen. Riktigt läskigt. Var bara någon centimeter från att köra på den.

Efter vår roadtrip hämtade jag upp mamma och morbror. På vägen hem stannade vi till vid Coops återvinningscentral för att slänga lite tomma flaskor och burkar. På hemvägen stannade jag till hos Ipek. Jag och mamma bytte förarplats och därefter blev det 1 timmes POWERWALK för mig och Ipek.

När jag kom hem käkade jag 3 mackor, packade träningsväskan, sen stack jag till Friskis för att spinna.

På vägen såg jag en stor och vacker regnbåge lysa upp, så jag var bara tvungen att fotografera den.


När jag kom hem käkade jag middag, sen svarade jag på lite mail, och sen stack jag till Jet för att tanka Opeln.

Det var alles den här söndagen!

Hoppas ni har haft en lika bra söndag!

PS: Jag käkade varken tårta eller kakor idag. Känner mig stolt =0)

Inga kommentarer: