tisdag 4 mars 2008

På IKEA med Kiki

När jag kom hem från Kristianstad idag passade jag på att åka till IKEA med Kiki.... Riktig upplevelse måste jag säga! Kiki har verkligen NOLL koll på vart saker är placerade i butiken eller hur IKEA överhuvudtaget fungerar...hahaha =0) Själv är jag ju typ expert! =0)

När vi kommer till kassan säger killen "Har du IKEA family kort?" Kiki stod som ett frågetecken och fattade INGENTING! Hon bara "Va?". Återigen ställde han samma fråga. Kiki trodde han frågade "Ska du betala med kort?" så hon började fundera på om hon skulle betala med kort eller om hon skulle betala kontant. Mitt i velandet var jag tvungen att rycka in och rädda Kiki från missförståndet. "Kiki, du har inte IKEA family kort!" När vi passerat kassan frågade Kiki "Va fan e det?" HAHAHAHA............. Kiki i ett nötskal!!!

Inga kommentarer: