söndag 9 mars 2008

Lör & Sön

Gårdagen

Vaknade 8.30 av att någon i min dröm sa "Att dejta är som att gå på skattjakt tills man hittar guldet." Tyvärr så kommer jag inte ihåg drömmen!

Mellan 10-11 värdade jag på Friskis.
Efter blev det en miniwalk med Ipek (Till Coop och tillbaka typ). Vädret var fantastiskt!

16.31 tog jag bussen in till stan. Yvonne hoppade på 3 hållplatser senare.

Vi...
...fikade vi på Barista..
...småsnyftade i biosalongen till fimen P.S. I love you. Underbar film!
...fikade IGEN! Fast den här gången på Pronto.

När jag kom hem kollade jag på filmen Hur man blir av med en kille på 10 dagar.

Idag
  • Vaknade 9.30
  • Jympade på Friskis 11.00
  • Promenerade med Ipek 13.00
  • 15.00 käkade
  • Körde Spinning 17.00-18.00
  • Tankade bilen
  • OCH nu bloggar jag =0)

21.00 ska jag se filmen The Perfect man. Innan dess ska jag dock ta ett härligt eucalyptusbad =0)

Ha det super allesammans!

Kraaam

Inga kommentarer: