torsdag 20 mars 2008

Skärtorsdag

Halloj halloj!

Idag har Cindy varit på besök hos mig. Vi drack te, tog en promenad och kollade på foton från den gamla goda tiden när vi gick på mellanstadiet. Fruktansvärda bilder som väckte mycket skratt =0)

En kort stund efter att Cindy stuckit kom Yvonne. Vi promenerade till Coop för att köpa tandkräm. Vi brukar alltid ha tandkrämstuber i överflöd här hemma, men idag fanns inga kvar i skåpet. Gissa om jag greps av panik? Aquafresh tandkräm är något jag bara inte kan leva utan.

Annars har det inte hänt något speciellt idag. Opeln är trasig om någon undrar. Bromsarna måste bytas, så för tillfället är jag "billös", vilket känns jätte jobbigt!

Jo, har även "sprungit" 15 minuter idag, fast inomhus i hallen. Tyckte det var lite för kallt ute.

Det var det! Nu ska jag duscha, och 20.00 ska jag kolla på Du är vad du äter.

Ha det super!

Kraaam

Inga kommentarer: