måndag 10 mars 2008

Hänga gubbe har sina konsekvenser

Ibland är jag bara så fruktansvärt onödig så det inte är klokt! Klockan är snart 11.30, men dagens föreläsning börjar inte förrän 13.00. Hade inte Behailu varit här så hade jag nog bara velat skjuta mig själv. Hur FAN lyckas JAG läsa schemat fel???? HUR??? Förstår det INTE!!

Om jag tänker efter noga så kanske det beror på att jag och Sandra körde "hänga gubbe" på föreläsningen i torsdags. Jag satt i mina egna tankar, så det Leif sa på slutet av föreläsningen tolkade inte riktigt min hjärna.

För er som inte vet vem Leif är så kan jag berätta att han är en rolig snubbe som för det mesta pratar lite för mycket. Hans tankebanor är extremt djupa, så det han säger låter alltid sjukt vettigt! Synd bara att jag inte lyssnade så noga sist! Leif är en bra människa. Önskar att det fanns fler av honom. He rocks!

Nu ska jag försöka läsa lite.

Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha Yeah! Leif rocks!! hehe
//behailu