lördag 8 november 2008

Hallå hallå!

SFI besöket i torsdags var mkt givande. Jag och Nettan satt mest och iakttog klassen samt hjälpte till vid behov. På måndag ska vi hålla vår första lektion, vilket jag tror kommer gå riktigt bra. Vi ska prata om svenska traditioner, samt få dem till att prata om sina traditioener. Tror det kommer bli spännnade!

Under dagen igår pysslade jag mest med en sjukt tråkig inlämningsuppgift. Gjorde den lite halvseriöst pga. bristande motivation. Men ja, det får bära eller brista.

Igår på kvällen hälsade jag på Lina som flyttat till en jättefin lägenhet i Bunkeflo. Eftersom jag typ har "världens bästa" lokalsinne och typ har "världens bästa" GPS så tog det mig typ 100 år att komma fram....haha =0) Vi hade i alla fall jättetrevligt! Det blev myspys med fruktsallad, idol, Wii, youtube klipp och en massa prat & skratt. Hur roligt som helst. Tiden bara rann iväg och plötsligt var klockan hur mycket som helst.

(Wii = SUPERROLIGT!)

Idag har jag och mamma varit iväg på Jägersro köpcenter och handlat lite allt möjligt. Var även inne på skivlagret och fyndade lite billiga filmer.

(Kärlek & Komedi går hem hos mig)

Nu ska jag fixa mig. Ikväll ska jag på födelsedagskalas hos Johanna.

Ha en skön helg allesammans!

KRAM

Inga kommentarer: