måndag 24 november 2008

Kul prövning

Som typ alla vet så är Friskis mitt andra hem. Denna hösten har jag tränat på Friskis i 8 år, vilket känns helt overkligt! Under dessa åren skulle de flesta nog säga att jag har blivit HEEELT "Friskisskadad", dvs. kopplar musik, rörelser och allt annat till Friskis.

Igår när Moa (familjeledaren) var i Sthlm på utbildning fick jag genomgå en superrolig prövning. Jag fick stå i mitten och leda familjejympan. Det fanns ingen ledare som kunde hjälpa Moa så jag som värd ställde självklart upp. Jag tappade bort mig tusen ggr, vilket jag ständigt räddade med improviserade rörelser. Kände mig verkligen som en ledare igår. I receptionen fick jag tillockmed beröm efteråt, vilket värmde lite extra. Dessutom sa Cissi (värdansvarig på Hh): "Är det inte dags att sadla om snart?", och jag tror hon har helt rätt! Jag bara måste bli ledare! Det var sååå ROLIGT!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det tror jag är helt rätt :D Kör hårt Sus!

Anonym sa...

Nej, gud vad roligt! Jag är också galet sugen på att bli ledare så jag tycker definitivt du ska ta den chansen!! Finns ju bara positiva saker med det=)