lördag 1 augusti 2009

50 års firande

Idag har jag inte riktigt hunnit öva fullt så mycket på mitt pass som jag önskat. Dagen har verkligen gått så jävla fort.

Santis mamma fyllde 50 idag, så vi (familjen) var över och överraskade henne. Jag hade dessutom inte träffat Santi (barndomsvän) på länge så vi hade riktigt mycket att ta igen. Vi åt och skrattade massor. Då menar jag massor! Jag och Santi skrattade helt sanslöst mycket åt våra föräldrar och deras torra skämt. Riktigt kul! Tiden gick fort och från ingenstans var det plötsligt redan kväll.


(Santi = SNYGG, SEXIG & SINGEL.)

När jag kom hem begav jag mig ut på promenad med Ipek, vilket var skönt efter all mat jag ätit hemma hos Santi. Vi pratade massa skit om allt och inget som hänt den senaste månaden vi inte träffats, och då Ipek också varit på semester. Väl behövligt!

Det var det. Nu ska jag öva lite på passet, sen ska jag sova. Är galet trött!

Sov gott kära läsare!

1 kommentar:

fajndivajn sa...

Ja, erbjudandet var riktigt bra, så det tog vi! =) Ska dessutom bli skoj att varva studierna med lite renovering! ;)
Hoppas passet går bra, och ha en riktigt trevlig semester i Grekland!