tisdag 4 augusti 2009

Semestern närmar sig =0)

Även denna dagen har gått förskräckligt fort.

På förmiddan vid 10 tiden körde jag och Ipek igenom delar av mitt Friskispass. Sjukt roligt och sjukt svettigt. Därefter fortsatte vi träningen i gymmet.

Kom hem, duschade, käkade lite och stack sedan iväg med mamma för att handla det sista till resan (tror jag i alla fall). På City Gross träffade vi Jacke i kyldisken. Folket runt omkring måste ha trott att jag var galen när jag i riktning mot mjölken ropade "Jaaacke!!".

Utrusandes från mjölklagret kom i alla fall Jacke, och hon fick en kram från både mig och Lambi (stor förpackning toalettpapper).

Jag: Här ska det skitas!
Jacke: Skitbra!
Jag: Skitbra pris!
(Båda asgarvade)

Vi pratade lite snabbt om resan och bestämde därför planeringsdejt 20.00 på torsdag för att gå genom lite inför resan. När jag nämnde min "pack lista" (3 A4 sidor) som jag skickat ut till tjejerna så började hon asgarva på direkten. Listan är nog den mest detaljerade "kom ihåg" listan man kan hitta om jag får uttrycka det själv.

När vi kom hem var vi över och fikade hos grannarna (mamma åt glass, medan jag åt nektariner). Åt middag därefter, och började strax efter det att lägga fram lite grejer till resan.

På kvällen blev det åter häng med Ipek. Vi tog en promenad och satte oss därefter en stund i Ipeks trädgård. Riktigt nice!

Det var denna dagen.

Tschüss!

Inga kommentarer: