fredag 7 augusti 2009

Mycket träning

Under de senaste 2 veckorna har jag tränat 12 dagar av 14, vilket verkligen känns! Inte bara i kroppens alla muskler, utan även genom att jag går omkring och är hungrig hela tiden. Känner mig nästan som ett matfreak som inte kan få nog av mat. Det känns inte helt normalt... haha... =0) Nu blir det i alla fall lite vila från träningen också, eller ja, ska ju simma, men...äsch! Ni fattar =0)

Imorgon 7.25 går planet, och sen blir det bara SOL, SOL och SOL! Ska bli så himla skönt!

Jag kommer p.g.a resan ha ett litet bloggbreak mellan 8/8-22/8. Ses sen!

Kram på er!!!

4 kommentarer:

Henke sa...

Okej!
Nu är det nog dags att bege sig ut i den 30-gradiga värmen. Får väl gå ner och slänga mig i det kristallklara 25-gradiga vattnet och sen bege mig upp och sätta mig på en lokal taverna i en vitputsad fasad och njuta av traktens läckerheter samtidigt som jag sköljer ner det med nyskuren melon och ett glas rosé.

Nej vänta!?
Det var ju du!

Jag får väl istället bege mig ut i molniga Malmö efter att ha ätit en halvtorftig pastasallad till lunch och bege mig tillbaka till jobbet och fortsätta jobba hela dagen...

Nej, livet är inte alltid rättvist... :P

Haha, hoppas resan är skön iaf. Men det är den garanterat...
Tänk inte på oss!! :P

Susanna sa...

haha... semestern ar riktigt harlig, men nattlivet ar dock skitbull har i Nidri dar vi befinner oss. Imorgon ska vi pa en grekisk koncert (Anna Vissi fran Eurovision) , och darefter blir det party, party i huvudstaden. Blir sakert kalas =0) Havet ar i alla fall underbart! Turkosblatt vatten, solen steker, maten ar underbart god och livet kanns bara allmant bra =0) Och pa sondag blir det o- utflykt...wieee!!!

Ha det toppen och njut av det regniga vadret dar hemma =0)

Henke sa...

Jaja strö salt i såren bara... göööör det! :P

Nu kommer ni dessutom hem och tajmar riktigt härligt augustiväder i Malmö oxå. Dessutom slapp ni festivalen!!

Lucky bastards... ;)

Susanna sa...

haha... Festivalen skippar jag mer än gärna =0)