tisdag 31 augusti 2010

2010-08-31

Hej gott folk!

Det har nu hunnit gå några dagar sedan jag kom hem från Barcelona. Tyvärr är det ingen resa jag (av många skäl) vill komma ihåg. Mer detaljer än så vill jag inte nämna. Däremot kan jag säga att Barcelona som stad är fantastik, och är verkligen en stad som jag varmt kan rekomendera er att åka till.

De senaste dagarna har jag ägnat åt att kurera mig då jag blivit galet förkyld under resan. Jag har i princip levt på Cocillana- Etyfin, Alvedon, Strepsils och te. Jag är tack och lov på bättringsvägen, och kommer förmodligen vara tillbaka till mitt gamla jag om några dagar.

I söndags åkte päronen på semester till Slovenien, så jag är numera "king of the house" i några veckor framöver. Har ni lust så får är ni mer än gärna komma på besök och äta middag tillsammans med mig.

Dagen har ägnats åt småfix och passpyssel på Friskis. Imorgon börjar skolan så nu blir det till att duscha så att man snart kan natta kudden.

Det var alles!

Ta hand om er!

3 kommentarer:

Linis sa...

Min önskan gick in :) hoppas du snart är frisk nog till att träffas, I miss you froggy! Kram

Anonym sa...

hmmm De beror på ! ja beror på vad du bjuder på midda för att jag ska komma på besök =P


/M

Susanna sa...

Jag bjuder alltid på god mat =)