fredag 3 september 2010

Lek, rörelse och hälsa

Hej gott folk!

Helgen har inletts, och veckan som gått har verkligen varit kanon. I onsdags påbörjade jag en ny kurs, ", lek, rörelse och hälsa I", och utan att ljuga så måste jag säga att jag fullkomligt älskar kursen. Fastän att jag idag har varit i skolan från 9-17, och jag nu känner mig dödligt trött, känns det just nu roligare än någonsin att gå till skolan. Orkanens gymnastiksal känns just nu som mitt andra hem då stora delar av schematiden tillbringas där. Vi leker massor, samtidigt som vi får massor med träning på köpet. Som en bonus på köpet tillhör jag ett riktigt kanonbra team. Kan det bli bättre? Knappast. Jag stortrivs, och har redan börjat fundera på att kanske senare även gå "lek, rörelse och hälsa II".

Nu gäspar jag för mycket för att ens orka skriva mer så det får nog bli till att nanna kudden nu.

Ni får ha en bra helg!

Kram

Inga kommentarer: