måndag 13 september 2010

Avhopp

Hej gott folk!

Dem där skoluppgifterna till distanskursen som jag egentligen skulle ha gjort igår blev aldrig gjorda. Istället fick jag under eftermiddagen besök av min underbart snälla morbror som ville se så jag fortfarande var vid liv =) När jag kom hem från skolan idag kände jag bara att det blev för påtagligt att studera på 150%, så jag bestämde mig därför att hoppa av distanskursen, och istället satsa helhjärtat på "lek, rörelse och hälsa". Känns bra.

Skoldagen var lika rolig och lärorik som alltid och bestod av två praktiska moment; lek och sensomotorik, och ett teoretiskt moment om sensomotorik. Lunchen spenderades på lilla torg tillsammans med team-kamraterna Kristina, Gustav och Johan, och man kan väl mer eller mindre säga att det blev en galet rolig lunch som gett Kristina men för livet. Mer än så säger jag inte, men roligt var det =)

Nu väntar en skön kvällspromenad.

Ha det bra allesammans!

KRAAAM!!!

1 kommentar:

Nettan sa...

Vad kul att läsa din blogg och verkligen se att du trivs med allt :D Det känns verkligen som "lek, rörelse och hälsa" är Sus i ett nötskal, det gillar vi! :D Jag har varit så himla upptagen med studier och allt den senaste tiden men jag ska verkligen se till att jag hinner läsa din fina blogg! :) Och så får vi boka in en dejt snart också, wiiieeee :D