onsdag 29 september 2010

Siepen & Bodum = Sant

Hej gott folk!

Sitter just nu i soffan och tittar på IDOL samtidigt som jag skriver på examinationsuppgiften som ska redovisas nästa vecka. Uppgiften går ut på att skapa en ny rörelsle- och bollek med utvecklingsmöjligheter. Utöver det ska vi också skapa en ny spelform. Verkligen superolig examinationsuppgift!

I kvällens IDOL-kval hoppas jag att Daniel och Minnah går vidare. Dem är sjukt bra, speciellt Daniel =)

I väntan på att få reda på vem som går vidare i IDOL ska jag kolla på Skånefruar, ett av sensommarens roligare program =)

Idag har skoldagen bjudit på rörelseform (dans) och skridsko. Med tanke på att förkylningen fortfarande inte har försvunnit tog jag det ganska så lungt idag. Mycket mer än så har inte hänt idag.

Denna skolveckan har varit ganska lugn och mest bjudit på självstudier till examinationsuppgiften. Riktigt gött! I måndags sprang jag dessutom på Peter Siepen inne på Pressbyrån inne på centralstation. Sjukt roligt. Han var sjukt trendig och cool, och självklart hade han hängande bling bling i öronen. Första tanken när jag såg honom var: "Siepen is in town. Fan va ball! Undra om man får tjuvkika i hans resväska och se ifall han har med sig sitt berömda exercise wheel?" hahaha...

Innan jag avslutar detta inlägget tänkte jag även berätta att jag igår fyndat ett snyggt svart knivblock från Bodum. Har tidigare flera gånger spanat in knivblocket, men alltid tyckt att det varit lite för dyrt (899 kr). När jag igår av en slump gick in på http://www.danskdesign.nu/ såg jag att knivblocket var nedsatt i pris till 299 kr. Jag slog till direkt, och gissa om jag känner mig nöjd med det köpet? =)



Nu ska jag njuta lite av onsdagskvällen.

Kram på er!

1 kommentar:

Linis sa...

En uppdatering önskas....