söndag 12 september 2010

Veckan som gått

Hej gott folk!

Det har idag hunnit gå en vecka sedan jag uppdaterade bloggen. När jag tänker efter kan jag inte riktigt förstå att veckan gått så fort som den faktiskt gjort. Det är galet så fot tiden går, och jag har aldrig riktigt förstått mig på folk som gnäller över att de tycker att tiden går långsamt eller att de har tråkigt. Jag förstår inte hur det är möjligt. Om jag ser till mig själv känns det knappt som jag hinner andas. Jag har verkigen ngt att göra precis hela tiden.

Den senaste veckan har mest bestått av skola. I måndags orienterade vi i pildammsparken. Resten av skolveckan har bestått av mycket lek, rörelse och bollbas. Vi har även haft en fantastiskt inspirerande motivationsföreläsning.

Förutom skola har jag denna veckan även fått finbesök av Henke & Lina. Henke gjorde mig middagssällskap i onsdags, och igår blev det kvällsmys med te och skorpor i sällskap av Lina. Mycket trevligt!

Denna helgen har även varit min Friskishelg, vilket innebär att jag denna helgen lett 2 familjepass och ett knattepass. Nästa helg är jag Friskis-ledig, och helgen därefter blir det återigen hopp och skutt med barnen. Jag leder numera 3 pass varannan helg, vilket är riktigt skönt då jag numera hinner göra lite annat också, än bara jympa på Friskis varje helg =)

Helgen har också bjudit på barnkalas. Mitt kusinbarn Saga fyllt 2 år i fredags, så igår blev det kalas för henne. Hon fick ett MUMIN-paket från mig med en MUMIN pyjamas, en MUMIN-bok och en MUMIN dvd. Kände mig riktigt nöjd med presenten. Det brukar jag dock i och för sig alltid vara =)

Nu blir det till att hänga tvätt, sen blir det till att göra uppgifter till distanskursen (Hållbara levnadsvanor-människan) jag läser. Måste dock erkänna att jag inte känner mig särskillt pluggpepp idag. Hade hellre chillat på soffan till en film, men uppgifterna MÅSTE göras, så det är lika bra att sätta igång så man får det ur världen.

Ni får ha en fortsatt trevlig helg!

1 kommentar:

Nettan sa...

Hahahaa, jaa, det finns väl ingen som planerar och tänker igenom presenter så bra som dig :D

Puss puss sötis!