måndag 7 februari 2011

Far away...



"A Cinderella Story" är en film som jag sett jag vet inte hur många gånger. Vi snackar minst 20-30 gånger, och det är verkligen en film som jag tycker lika mycket om varje gång. Det är världens i särklass bästa "tröst-film" när man känner sig lite nere och inte kan sova. Jättetöntigt, jag vet, men den har effekt på mig, och jag verkligen älskar denna filmen. Den får mig på något sätt att inte förlora hoppet om att jag någon gång kommer att hitta mig en egen Chad Michael Murray, som för övrigt måste vara jordklotets genom tiderna mest snygga människa någonsin (om man bortser från hans jättefula tatueringar). Hade gjort vad som helst för att få gå på en dejt med honom. Han är så j***a het. =)

Nu tänkte jag ge John Blund en chans och försöka sväva iväg till min alldeles egna Askungesaga =)

Sov gott!

Inga kommentarer: