måndag 21 februari 2011

Helgen

Hej på er kära läsare!

Helger har en tendens att gå väldigt fort. Det har även denna gjort.

Efter träningen i fredags bar det av till Bunkeflo för fredagsmys med Lina och Mattias. Tacos, marängsviss, Mario Kart (Wii) och Let´s Dance varvat med tjejsnack och skratt fick fredagskvällen att bara försvinna.

Fick dessutom en alla hjärtans dag present från de söta turturduvorna. TACK! Supergoda gelehjärtan =)

I lördags startade jag dagen med att leda familjejympa ute på ÖN. Det var en ganska så kaosartad lördag. Nyckeln till musikskåpet var borta, min värd kom lite senare än vanligt och dessutom kräkte en liten pojke ner jympagolvet innan jympan skulle börja. INTE KUL! Det skrämde en och annan förälder vilket bidrog till att många vände i dörren. För att inte fler barn och föräldrar skulle försvinna räddade min underbara värd situationen genom att hämta en mopp från städskrubben som hon dränkte i klorin. Det gjorde susen! Kan slå vad om att hon dödade golvets alla bakterier =)

Lördagskvällen spenderades tillsammans med Yvonne. Efter en god fika på Pronto gick vi på bio och såg filmen "127 timmar". Mycket bra och gripande film!

Söndan blev mest en skön slappedag. Klämde in lite spinning på eftermiddagen, men annars var den som sagt mest slapp. Avrundade helgen med att kolla på filmen Hitch som visades på kanal 5.

Idag fick jag besked om att jag kommit in på en av distanskurserna som jag sökt, närmre bestämt Sex och samlevnad ur ett hälsofrämjande perspektiv 7,5 hp. De andra kurserna som jag tänkt läsa denna termin blev tråkigt nog inställda.

Nu tänkte jag bädda ner mig till senaste avsnitt av Californication.

Ha det super gott folk!

Kram!

Inga kommentarer: