lördag 12 februari 2011

Melodifestivalen 2011, deltävling 2


Melodifestivalsfreak som jag är har jag denna afton självklart kollat på Melodifestivalen. Det var dock en deltävling som gick i besvikelsens tecken. Över lag var alla bidrag usla, och dem artister som gick vidare från dagens deltävling kunde man redan på förhand tippa. Nästa vecka hoppas jag på en bättre deltävling. Om 2 veckor följer jag deltävling 4 direkt från Malmö Arena, och om exakt 4 veckor följer jag finalen direkt från Globen i Stockholm. Behöver jag ens säga att jag är taggad? =) Sanna & Brolle, grattis! Vi ses i Glooooooben! =)

4 kommentarer:

Nettan sa...

Men Brolle var iaf snyyyyyyygg!!!! :D

Anonym sa...

Du får låna min älskling så kan jag spela tv-spel hemma:D

Susanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Susanna sa...

Nettan, Brolle är inte Susanna-typen. Äckligt mycket tatueringar, och frisyren är inte heller den vackraste =)