fredag 7 oktober 2011

Fredagsflumm

Hej på er gott folk! =)

Klockan är nu 13:22 och jag har idag redan hunnit jobba 6h, sluta samt äta lunch (gårdagens middagsrester). Ska nog vila en liten stund nu. Sov jättedåligt i natt. Renbäddade igår, och som alltid när man renbäddar brukar man ju puffa och fluffa lite extra med kuddarna. Eller ja, vet ju inte om ni gör det, men jag gör det i alla fall =) Och så blev min favoritkudde fluffig på fel sätt (när hålet i kudden blir ojämnt), så huvudet hade svårt att hitta det perfekta kuddlägget. Ni hör själva vilket problem jag har tacklats med hela natten =) haha... Hur som helst...ska i alla fall ta mig en liten siesta nu. Ikväll blir det först IW/medel med Berra på Hh och sen fredagsmys med IDOL. Har aldrig tränat för Berra tidigare, men jag utgår från att han är en skön prick =)

Tack och hej, leverpastej (som för övrigt är skitäckligt)! =)

PS. Fler än mig som tänker på Bingo Berra? =)

1 kommentar:

Mickan sa...

Hahahahaha! Asså jag dör. "Jag gillar koddar" haha! Söt du är! Men jag förstår faktiskt vad du menar när kudden blir fluffig på fel sätt, hihi!