söndag 16 oktober 2011

Söndagsmys


Åhhh... GOLDBÄREN =) Jag vet att jag inte är 5 år gammal längre, men vem kan egentligen motstå dessa små söta godisbjörnar? Päronen kom hem från sin semester igår, och titta vad de köpte med sig hem till mig =) Jag blev såååå glad =) Igårkväll när pappa hade gått och lagt sig blev det mys med mamma i soffan. Vi kollade på "Robins" och skrattade ihop till bl.a Filippa Bark =) Att skratta ihop med mamma bland det bästa som finns. Det bästa är nästan när mamma börjar skratta före mig, för då vet jag verkligen vem jag fått min torra humor ifrån...haha =)

Imorse blev det god långfrukost (2 timmar) tillsammans med päronen. Så himla mysigt. Nu ska jag fortsätta njuta av min lediga dag =)

Ta hand om er, och glöm inte att njuta av denna soliga söndag!

Kram!

1 kommentar:

Linis sa...

Goldbären = Rhodos för mig :)