söndag 9 oktober 2011

Helgen

Hej på er gott folk!

Veckan närmar sig sitt slut, och denna lediga söndag kommer förutom mycket vila även att bjuda på middag hemma hos grannarna. Riktigt skönt att slippa laga mat en slappedag som denna =)

Igår jobbade jag mellan 7:30-17:30 som även inkluderade min friskvårdstimme (Indoor Walking). Det var en dag fylld med mycket KAOS, och efter en händelserik dag på jobb blev det middag och dusch hemma innan jag tog bussen till Entré med Yvonne för att se "Crazy, stupid, love" på bio. Den var riktigt bra, och framförallt oförutsägbar. Dessutom bjöd den på ögongodis ;) Det är verkligen en film jag varmt kan rekomender er att se.

En film jag däremot inte rekomenderar er att se är "Midnatt i Paris". Såg den för 3 veckor sedan, och den var INTE bra. Hade hoppats på betydligt mer.

Efter filmen igår tog vi taxi in till lilla torg där vi satte oss på Victors. Efter en cider och mycket prat gick vi till MAX där jag köpte mig en kopp te för att värma mina frusna fingrar =) Kom hem runt 2, och väntan på bussen hade gjort mig ännu mer frusen, så det blev ytterligare en kopp te innan jag gick och la mig =)

Vaknade strax efter 10 idag, mer utvilad än någonsin, och det kändes sååå skönt =)

Nu ska jag slänga lite kläder i tvättmaskinen!

Ta hand om er, och njut av denna underbara söndag!

Kram!

2 kommentarer:

Linis sa...

Så duktig du är! Jag är imponerad. Jag håller med dig, midnatt i Paris var inte bra. Måste fortsätta packa upp, får inte mygla längre av Mattias :)

fajndivajn sa...

Ryan Goslings bara överkropp, fast även när han var dressad i de sjukt snygga kostymerna, var enda anledningen till att jag gick och såg den. Love Ryan! Som tur var så var filmen rätt bra också :D Vet inte om det gick ett sus bland tjejerna i salongen när han drog av sig tröjan... det gjorde det när vi såg den, haha!