onsdag 2 november 2011

Lite bättre, men fortfarande sjuk =(

Hej på er!

Det blev inte så mkt SATC igår. Cirka en timme efter att jag igår publicerat mitt blogginlägg började jag må illa. Mådde så illa att jag knappt kunde äta. Efter 5 matskedar soppa kändes det nästan som att jag skulle få upp allt. Dessutom började huvudet pulsera ngt fruktansvärt. Kändes nästan som att jag skulle dö. Hemskt! Medicin, och några timmars vila senare mådde jag genast bättre. Idag har jag mått ok. Rösten har börjat komma tillbaka, men låter fortfarande väldigt ansträngd. Blir dock till att stanna hemma från jobb några dagar till =(

Nu ska jag unna mina fötter ett skönt fotbad =)

Ha en skön onsdag allesammans!

Kram

Ps. Idag tänkte jag att ni skulle få njuta till lite skön musik av James Morrison =)

2 kommentarer:

Linis sa...

Vet inte om den förra kommentaren kom fram.... provar igen. Skönt att du är på bättringsvägen :)

Mickan sa...

Sjukt härlig låt. Tack för tipset! Krya på dig goding!