lördag 18 augusti 2012

Bionörd!

Jepp, jag erkänner det. Jag ÄR bionörd! Inom loppet av en vecka kommer jag efter kvällens bio ha sett tre filmer =) I söndags såg jag Batman- Dark knight rises. Den var sjuuuukt bra om än på gränsen till liiite för lång (jag höll på att somna i slutet. Dock inte för att den var dålig, utan för att jag var sjuuukt trött). Måste ses!


I måndags blev det återigen bio. Den här gången blev det The amazing Spider-man. Den var också riktigt jäkla bra. Dessutom lite mer romantisk än Batman =) Också ett måste!


Ikväll blir det återigen bio =) Då ska jag, Santi och Josefine se Magic Mike. Ska bli sååå kul! =) Har höga förväntningar och känner mig nästan lite overloaded över att just Channing Tatum är med =) Det här kan bli hett! Riktigt hett! =)


Nu ska jag fylla på kroppen med dagens (enligt mig) viktigaste mål; frukost!

Trevlig lördag allesammans!

1 kommentar:

Josse sa...

Jihiuu! Jag gläder mig till kvällens bio, hoppas den är kul, känner för att asgarva! Ha en fin dag, vi hörs efter 18 når jag slutat! Kram