onsdag 15 augusti 2012

Tankspridd...

...Det är nog det ord som bäst beskriver mig just nu. Jag är närvarande samtidigt som jag inte är närvarande. De senaste veckorna har jag nog tänkt mer än någonsin (ni vet när man tänker så mkt att man fullkomligt bubblar över). Tänkt på allt och inget. Tänkt så mkt att huvudvärken börjat hinna ikapp mina egna tankar. Tänkt sådär mycket att jag till och med hamnat utanför mitt egna (omänskligt nördiga) struktureringsmönster. Gissa om jag tycker att det är jobbigt?!? Bläää!!! Hatar känslan, och hoppas verkligen att jag snart återgår till mitt gamla "jag" igen. Jag hoppas att ni är något mindre förvirrade än vad jag är just nu ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

yepp man glömmer lite vem man är och blir någon man tror att man ska vara !
Dont fall for it !

/M