måndag 27 augusti 2012

Helgen

Hej!

Då var det återigen måndag och ny vecka. Jag har sagt det tidigare, och jag säger det igen; HERREGUD så fort veckorna går. Sinnes!

Helgen försvann fort. I fredags jobbade jag öppning. Därefter stod inköp och städ på schemat. På kvällen fick jag besök av Anneli (en tjej som lärt känna via Friskis). Vi hade tacokväll, och mumsade till efterrätt glass med varma hallon. Kvällen slutade med Malmöfestivalen och Hoffmaestro. Vad jag tyckte om det vet ni ju redan =)

I lördags var dags för Friskis årliga personal- & funktionärsfest. Den inleddes med förfest hos Dessi, övergick till Gränden där vi käkade, och avslutades på Swing Inn där vi shejkade loss. Hade sjukt roligt, och kom hem strax innan 05:00 på morgonen. Gick dock inte och la mig förrän 05:30.

Igår, söndags var jag heeeelt död. Fötterna var övertrötta och de ändå skor jag kapabel att använda var flipp-flopps. Drog på mig sjukaste skoskaven ever, och det på lilltårna. Hur lyckas man?

Att jag blev pissed off när hemtelefonen ringde och väckte mig 09:45 behöver jag ju inte säga. Dagen bjöd förutom morbror-besök även på jobb mellan 16:30-19:30 (extra).

Idag, måndag jobbar jag kväll. Terminen är ifull gång, så ikväll lär det bli mycket att göra. Nu ska jag tappa upp ett härligt eucalyptusbad, och bara njuta.

Trevlig måndag allesammans!

1 kommentar:

Linis sa...

Har du rätt ålder för Swing inn? ;)