söndag 19 augusti 2012

Svettiiiigt!!!

Idag har det inte varit varmt, utan det har varit sjukt klibbet (läses med skånskt uttal!). Klockan är nu 21:40, och trots tvärdrag hela dagen (typ vindstilla) visar termometern inomhus just nu plus 29 grader. Det känns som jag ska dö. Dö  av värmeslag. Tacka uppfinnaren till duschen. Den har verkligen använts flitigt idag.

Körde spinning på eftermiddagen, och redan innan passet började kände jag mig som en klimakteriekärring (förlåt alla berörda!). Efter passet ska vi inte ens prata om. Det bara rann om mig. Detta var utan tvekan årets svettigaste spinningpass. Trots olust att träna, känner mig ändå jävligt nöjd över att ha genomfört passet, men framförallt nöjd över att jag trots motvilja ändå valde att sticka iväg och träna.

Nu kallar snart sängen. Ska upp 05:00 imorgon.

Kram & God natt!

Inga kommentarer: