måndag 27 augusti 2012

Ordverifiering- Nej tack!

Jag har förstått av en del att det inte varit helt enkelt att lämna kommentarer på min blogg. Jag vet nu varför; ORDVERIFIERING i ON-läge. Hade ingen som helst aning om det förrän Lina idag i ett mail på facebook beskrev problemet. Givetvis var jag illa kvickt tungen att se över detta viktiga (i-lands) problem då jag själv hatar när jag på andras bloggar måste skriva in långa, totalt meningslösa koder för att kunna publicera en kommentar. Ordverifieringen är nu borttagen, och jag hoppas från djupet av mitt (snälla) hjärta att ni förstår att jag faktiskt försökt underlättat för er (haha...). Ser fram emot många spännande kommentarer =)

Kram & God natt!

2 kommentarer:

Josefine sa...

Tack Sus, bra att du tog bort det! Helt värdelösa och oläsliga ord var det, och då ger man faktiskt tyvärr upp! Men nu blir det ändring på det ;)

Linis sa...

Mycket bra gjort. Äntligen :)